Wednesday, June 22, 2005

بی‌انگیزگی ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات کشور گویا چندان انگیزه‌ای برای انجام وظایف قانونی خود ندارد. این بی‌انگیزگی تا بدانجا پیش رفته است که از لحاظ نمودن آرای اخذ شده در شعب خارج از کشور در آمار مربوط به نتایج انتخابات خودداری می‌کند (اینجا را ببینید) . به گمان من میزان تقلب در انتخابات به قدری بوده که ستاد انتخابات دیگر انگیزه‌ای برای انتشار دقیق آمار ندارد. گناهی هم ندارند این بندگان خدا! اگر من هم جای آنها بودم و می‌دیدم هرچه دقت را بیشتر کنم تفاوتی در نتیجه‌ی کار پیش نخواهد آمد از هر چی انگیزه بود زده می‌شدم.

ولی ایکاش این رو از قبل اعلام می‌کردن که این همه هزینه برای اخذ آرای هموطنان خارج از کشور نشود. منظورم هزینه‌ی انتخابات نیست که اون تو سرشون بخوره. منظورم بندگان خدایی است که با صرف وقت و هزینه از شهرهای دیگر برای رای دادن به شهرهایی که سفارت ایران قرار دارد باید سفر کنند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home